Behzat Ç. ve Leyla ile mecnun mükemmeldir. Behzat Ç. yi aratmaz üstelik unutturur

Onlar bittikten sonra ali atay'ın ufak bir dizisi daha var "Mutlu ol yeter" onuda izlemeni tavsiye ederim. Çok güzel bir diziydi ama reklamı mı iyi olmadı yoksa "yengeye kaymak" gibi sahneler olmadığı için mi tutmadı bilemiyorum.


BesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar efsane yani?
senin klavyenin yazdığının gözünle gördüğünden ben pek emin olamadım hocam