2 saat sitede kalma konusu kolay aslinda. siteyi aciyoruz bir kac alt sayfaya tikliyoruz. sayfa bir kenarda acik kaliyor... biz isimize bakiyoruz... tabi ara ara sayfayi yenilemekte de fayda var.

yoksa 2 saat boyunca hic biseye bakmadan sayfaya bakalim demiyoruz.

100 kisi bulamasakta deneyebiliriz. bakarsiniz seo boylece bizim icin biter