Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
forumda dikkatimi çeken engeller olmasına karşın sayfayalar birleştiriliyor.
başkasına ait kullanıcı adları alınabiliyor.
kapatılan kimlik onayı isteyen hesaplar kimlik onayı yapılmadan açılabiliyor.
yanlış anlaşılmasın nasıl yapıldığını öğrenmek istediğimden değil de bunları sitedeki açıklarlamı yapılıyor. yoksa az bilinen bazı ayarlarlamı
yoksa facebook şirketinde çalışan bir adamlarımı var. (ortak gibi )
yapan arkadaşlara bişey dediğim yok helal olsun da kafamı kurcalıyor biraz ondan soruyorum
bu işlemleri uygulattıktan sonra eski haline dönebilirmi mesela oda var