bipixel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iki tane de ben vereyim madem paylaştınız;

site1
site2

Saygılarımla.
Tesekkurler..

Deli gibi calisip aldigim zenfon telefonumdan Teptaklak gonderildi.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:48:40 -->-> Daha önceki mesaj 08:47:51 --

Eyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeklerin için teşekkür ederiz lakin keşke böyle şeyleri paylaşmasanız da herkes kendi bulsa. Sebebi ise şu ben geçen sene böyle birşey yaptım ve r10 da kaliteli 2 gov.tr paylaşımı yaptım iki ay demedi siteyi kapattılar.Çünkü paylaşmasını bilmiyor ve bazı karaktersizler de adu.t paylaşıyor.Bu sebeble de olan bizim çalışmalarımıza oluyor.
Kedinlikle,bir grup gurmaliyiz.

Deli gibi calisip aldigim zenfon telefonumdan Teptaklak gonderildi.