Merhaba ,

Olay şu diye düşünüyorum yanlışım varsa düzeltiniz , bu şahıs sizden domain kaydı için 90 TL talep etti sizde yolladınız fakat domainleriniz elinize ulamadığı için ücretinizi iade istediniz. Bu en doğal hakkınız firmada size geri ödemeyi yapacağını kredi kartı vs gibi şeylerler oyaladığını düşünüyorsunuz. Burada da haklısınız. Firmanın varsa r10 ' da üyeliği konuya davet edebilirsiniz. Gerekli dekont vb yazışmaları sunmanız halinde yönetici arkadaşlarımız gereğini yapacak ilgili kişiyi sizin mnağduriyetiniz giderene kadar r10.net üzerinden yasaklayacaklardır.