Emeklerin için teşekkür ederiz lakin keşke böyle şeyleri paylaşmasanız da herkes kendi bulsa. Sebebi ise şu ben geçen sene böyle birşey yaptım ve r10 da kaliteli 2 gov.tr paylaşımı yaptım iki ay demedi siteyi kapattılar.Çünkü paylaşmasını bilmiyor ve bazı karaktersizler de adu.t paylaşıyor.Bu sebeble de olan bizim çalışmalarımıza oluyor.