ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar protein olarak hangisini önerirsiniz ? veya karışım yapanlar var 2 farklı özellikte tozu tek karışım yapıp içenler var bu konuda deneyimi olan varmıdır.
2 farklı karışım dediğiniz olay protein ile bcaa(enerji),protein ile glutamin(toparlanma) ya da protein ile kreatini(güç) karıştırmış olabilir.bir çok marka mevcut ama en popüleri weider,optimum gibi markalar.