Tema çok güzel, hoşuma gitti. Fakat üst kısıma da ufak bir bar yapılabilir. Yani headerin üstüne felan ufak gri tonlu bir kısım. Künyenin üstte olmasına dikkat ediyor news editörleri diye biliyorum