Çoğu firmanın belgesiz, şartsız, şurtsuz sms hizmeti verdiği yerde gayet normal bence.

Daha kötüsü ise, müşterilerin daha az uğraşacaklarını düşünerek, yasal hizmet veren firmalar yerine gayri yasal hizmet veren yerleri seçmesidir.

EkoGSM yetkilisi olarak r10 platformunda belki 50'ye yakın kişi, belgesiz çalışmadığımız ve kurallara uyduğumuz için bizimle çalışmamış, belgesiz iş yapan firmaları tercih etmiştir.

BTK'nın belgesiz iş yapan firmalar ile ilgili yaptırım uygulamasını uzun süredir bekliyoruz.