MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş 6-7 yıl kazanırım şimdiden olayım demişsin ama ola ki numaran büyüdü. 6-7 yıl sonra tekrar ameliyat olabilecek misin? yani 2. kez lazere girme olanağı var mı acaba?

böyle bir durum yoksa ömür boyu lens yada gözlüğe mahkum kalırsın.
Hocam güzel bir konuya değindiniz, doktorlar bu konuda ölçüm yapıyor.
Kornea kalınlığınız eğer birden fazla ameliyat olacak derecede kalınsa şanslısınız demektir. Bana bu konuda garanti vermedi, ancak tekrar ameliyat olamayacak durumda olursam no touch laser uygulaması yaptırırım. O yöntemde korneanın ince veya kalın olması önemli değil.
Tabiki bunlar en kötü ihtimallerdeki B planlarım.
Hiç sorun olmadan ömür boyu gözlüksüz lenssiz yaşamayı düşünmek bile muazzam bir şey