Bende bugün gittim lens aldım ilk defa gerçekten harika bi olay olduğunu anladım 6 yıldır gözlük kullanıyorum sağ gözüm 3 sol gözüm 2.75 miyop. 1 haftalık lenslerden aldım şuan memnunum daha iki saat oldu. Takıp çıkarmaya biraz korkuyorum sadece o da zamanla düzelir. 3-4 yıla da ameliyat olmayı düşünüyorum