Kardeş 6-7 yıl kazanırım şimdiden olayım demişsin ama ola ki numaran büyüdü. 6-7 yıl sonra tekrar ameliyat olabilecek misin? yani 2. kez lazere girme olanağı var mı acaba?

böyle bir durum yoksa ömür boyu lens yada gözlüğe mahkum kalırsın.