Merhabalar;
Foruma üye bir çok kişinin genel olarak yaşantısı bilgisayar başında geçmektedir. Bu durum hem kilo almaya hem de çoğu zaman sağlıksız bir yaşama dönmektedir. Bu başlık altında bir çok bilgiyi bir arada toplayabilirsek güzel bir kaynak olabilir düşüncesi ile açıyorum. Forumda profesyonel olarak vücut geliştirme veya spor ile ilgilenen kişiler var. Bu kişilerin önerileri, neler yaptıkları vb gibi konular ile kendimize bir yol haritası çizebiliriz. Kilo sorunu yaşayanlar ve daha önce yaşamış ve kurtulmuş kişilerin öneri ve hikayeleri ile bazı konulardaki tecrübelerinden yararlanabiliriz. Şöyle başlayayım ben 1 sene önce sigarayı bıraktım bununla beraber kilo almaya başladım 70 lerden 85 lere çıktım. Daha öncede ara ara yaptığım sporu son 3 aydır daha sık yapmaya başladım. Her program herkese göre bir olmaz fakat uyguladığım programı paylaşmak istiyorum. Sizlerde neler yaptığınızı, hangi program ile çalıştığınızı, hangi proteinleri kullandığınızı, hangi yağ yakıcıları denediğinizi vb vb gibi tecrübelerinizi paylaşırsanız bence güzel bir konu olur.
Benim uyguladığım program bu. Bunlar bitince her idmandan önce veya sonra 10-20 dk koşu bandında yürüyüş, 10-20 dakika bisiklet, 20-50 mekik, yana esneme vb gibi cardio çalışıyorum.