merhabamars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Hesap ismi: videoturkiyem

Satin aldigim fiyat olan 4500 TL ye hesabi satmayi dusunuyorum.

Bir turlu vakit ayiramadigim icin planladigim seyi gerceklestiremeyecegimi farkettim, bu yuzden satiliktir.

Instagram da hesap uzerinden DM atabilir ilgilenenler.

Istanbul'dayim.

Iyi aksamlar.
bu konu da satış yapmanız yasak