Konu
Kafayı sıyırıcam
27-05-2016, 14:40:30
#2
akafo
Hocam videolar iyi güzel hoş ama dikkatimi çeken şeyler var yazmak istiyorum.
Mesela sokakta çekilen vlog yok.
İnsanların tepkileri ile çekilen videolar yok.
Abzürt videolar yok
bi eksiklik olduğu kesin bence