Rayjon32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 2015 ekim ayına kadar hiç öyle göz işini takan biri değildim hep bulanık bulanık uzağı göremeyerek gezrerdim 13 ekimde doktora gittim 1.50 - 1.75 miyopsun dedi gözlük yazarken müdahale ettim gözlük tamam lens diye şuan lens kullanıyorum geçen hafta göz doktoruna kontrole gittim 1.50 - 1.50 çıktı lensimde 1.50 zaten bayağı iyi dedi 1.50 ye devam et dedi yaz sonu eylül ayı gibi falan tekrar gideceğim 1.25 e düşebilirim belki birde bu dediğiniz yere gidip sorayım bakalım gözüm uygun ve ilerlemiyorsa bende çizdireceğim
Hocam numarası düşeni ilk defa görüyorum tavsiye ederim hocam dünyagözü