Bende de hipermetrop var gözler yüksek 6,30 - 7 tarzı diyeyim siz anlayın. Doktor numaraların yükselmiş dedi. Ameliyatı düşünüyorum fakat sanırım biraz risk grubuna giriyorum o yüzden olmaya da korkuyorum açıkcası.

Güvenilir bir yer olsa muaeyene olacağım, devlet hastanesinde muayene oldum dünya gözü önerirseniz gidebilirim.