hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun



Hocam ameliyat olursan ilerleme ihtimalinin olup olmaması tamamen kişiye bağlı. Eğer senin şuan ilerlemen durmuşsa, ameliyattan sonra da ilerlemez. Ancak ilerlemen durmamış devam ediyorsa, ameliyattan sonra da ilerlemesi muhtemel. Yani sen şimdi gideceksin gözünü ölçtüreceksin, 6 ay ya da 1 sene sonra yeniden muayeneye çağıracaklar, numaran aynı çıkarsa veya çok az ilerlerse ameliyata uygunsundur ama ilerlemen fazlaysa, ileride yeniden problem olacağı için ilerlemesinin durmasını bekleyecekler. Kişiden kişiye bu yaş değişse de ortalama 24-25 yaşında miyopi ilerlemesi tamamen duruyor.

Ameliyat sırasında olan biteni görüyorsunuz ancak kesinlikle hissetmiyorsunuz. Yani ameliyat olurken dayanılmayacak bir acı kesinlikle yok. Uyuşturucu damla damlatıyorlar.
Peki hocam ilerleme durmuşsa ameliyattan sonra yine gözün bozulma ihtimali var mı?

Ve ameliyat için erken davranma biraz daha bekle diyorsun tam oturması için anladığım kadarıyla

Teşekkürler ayrıca yanıt için

Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.