Bende de miyop var. 1.50-1.25mi ne. Gözlüğüm var ama fazla kullanamıyorum.
Ameliyat olsam ilerleme ihtimali var mı? Yoksa ilk hali gibi mi oluyor?
Ek olarak yaş 19. Şimdiye kadar 1 defa gittim kontrole onda da gözlük aldım.
Hissediyor muyuz biz ameliyatı yoksa uyuşturucu veriyorlar mı? Görüyorsun falan demişlerdi bana
Bu ileti Sony Xperia Z5 cihazımdan hunharca bir şekilde yazılmıştır.