oAkbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide insanları video yüklemeye tahrik etmek için o bütçeyi veriyolar sizin dediğinizi adam yapması için video reklamdan kar vermez bazı video siteleri upload edene muhtac değil çünkü dizi sitelerinde her dizi yasal olarak kaldırtıyo telif sahibi ama bazı siteler hangi ülkeyse bilmiyorum ama telif hakı tanımıyor adamlar her türlü video serbest bu sebeble o siteye daha çok rabet oluyo hem film hemde dizi upload edenler için
anlatamadım sanırım, bu adamlar bizim yüklediğimiz filmlerden popup reklam açarak para kazanıyorlar. bundan da zaten para vermeli ki biz o siteye yükleyelim yoksa kim kendi filminden 5-6 popup reklam açılan bi video sitesi kullansın? benim dediğim de şu, bu adamlar nerede? bu verilecek ücretler ne olacak..