merhaba arkadaşlar, dün vid.ag akşam saatlerinde db hatası vermeye başlamıştı. dünden bu yana siteye genel anlamda erişim yok. biliyorsunuz video upload siteleri upload edilen filmlerde reklam açıp bunun belli bir kısmını da videoyu yükleyene odüyor. acaba üçkağıtçılık mı var işin içinde yoksa saldırı mı alıyorlar?
iyide insanları video yüklemeye tahrik etmek için o bütçeyi veriyolar sizin dediğinizi adam yapması için video reklamdan kar vermez bazı video siteleri upload edene muhtac değil çünkü dizi sitelerinde her dizi yasal olarak kaldırtıyo telif sahibi ama bazı siteler hangi ülkeyse bilmiyorum ama telif hakı tanımıyor adamlar her türlü video serbest bu sebeble o siteye daha çok rabet oluyo hem film hemde dizi upload edenler için