merhaba arkadaşlar, dün vid.ag akşam saatlerinde db hatası vermeye başlamıştı. dünden bu yana siteye genel anlamda erişim yok. biliyorsunuz video upload siteleri upload edilen filmlerde reklam açıp bunun belli bir kısmını da videoyu yükleyene odüyor. acaba üçkağıtçılık mı var işin içinde yoksa saldırı mı alıyorlar?