Baylar,
Payoneer kullanan varsa bir kaç soru sormak isterim.
2 sene önce aldmıştım Payoneer kartımı ama unutmuşum. Bugün gözüme ilişti.
Kapanmış. Payoneer sitesinden tekrar aktif ettirdim.
- Payoneer hesabıma bir yerden para geldi diyelim. Bu parayı ne zaman sürede kartım ile ATM lerden çekebilirim ?
- Dolar veren atm bulmak lazım mış. Öyle okudum bir kaç yerde.
Bilenler bilmeyenlere anlatsın
5-6 tane hesap açmıştım paypal ücretlerini çekebilmek için. 21$ komisyon alıyor para çekerken. tabi artık paypal'den yurtdışı bankalarına para çekilmediği için bıraktım.
her yerden para çekebilirsin. para yattığı an da çekebilirsin. döviz atmlerinden dolar olarak çekebilirsin. tl atmlerinden de tl olarak çekebilirsin ama tavsiy etmem. kur farkı çok oluyor.