%60 a kadar zaten extradan anlık çıkış limitimiz mevcutdur.
Sistemler otomatik olarak çok aşırı cpu kullanımı yapan hesapları kapatıp mail ile otomatik olarak bilgilendirmesini yapmaktadır.