Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
payoneer kullanıyordum ama artık kullanmıyorum çünkü çok kesinti oluyor. hesapta para bırakırsan aydan aya erir çünkü aylık para kesiyorlar.
bunun dışında atm den para mı çektin, çat komisyon gidiyor. hadi onu geçtim hesap bakiyesi mi sorguladın çat yine komisyon..
payoneer hesabına para yattığı an hepsini tek seferde harcaman en mantıklısı.