Baylar,
Payoneer kullanan varsa bir kaç soru sormak isterim.
2 sene önce aldmıştım Payoneer kartımı ama unutmuşum. Bugün gözüme ilişti.
Kapanmış. Payoneer sitesinden tekrar aktif ettirdim.
- Payoneer hesabıma bir yerden para geldi diyelim. Bu parayı ne zaman sürede kartım ile ATM lerden çekebilirim ?
- Dolar veren atm bulmak lazım mış. Öyle okudum bir kaç yerde.
Bilenler bilmeyenlere anlatsın