Baylar,

Payoneer kullanan varsa bir kaç soru sormak isterim.

2 sene önce aldmıştım Payoneer kartımı ama unutmuşum. Bugün gözüme ilişti.
Kapanmış. Payoneer sitesinden tekrar aktif ettirdim.

- Payoneer hesabıma bir yerden para geldi diyelim. Bu parayı ne zaman sürede kartım ile ATM lerden çekebilirim ?

- Dolar veren atm bulmak lazım mış. Öyle okudum bir kaç yerde.

Bilenler bilmeyenlere anlatsın