Yaşınız kurtarıyorsa bağımsız milletvekili olun .şahsen yakında erken seçim beliyorum ben.kazanırsanız benide görürsünüz kpss den yine bir şey çıkmayacak sanırım
Bu arada r10.net ahalisi bağımız vekil için hibe yapmak isterseniz pm atın