Konu
Şimdi ben ne yapayım?
21-05-2016, 19:55:26
#6
teknoji
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hocam apple ıle ılgılı acacagınız sıte ılerde basınızı agrıtabılır. O yuzden apple urun ve ona benzer paylasımlar sıkıntı yaratacagı ıcın farklı alanlara yonelmenız lazım o da tutarmı mechul