Bir de hocam sitenize üye oldum ancak numara seçmeden çıktım ve 5 dakika sonra evrak göndermem için aradılar.
Arkadaşa numara almadan niye size evrak göndereyim dedim ve üyeliğimin komple iptal edilmesini rica ettim.
Firmada yetkiniz göreviniz ne bilmiyorum ama siz burada Hizmet sunuyorsunuz.
Ancak Firmanın bu kadar ticaret mantığı oldukça kötü bir davranış.
Onay aşamasına gelmeden evrak neden talep edilir inanın aklım almadı.
Bilginiz olsun