keşke yazdırıp googlede aratıp öğrenip öyle fişleseydiniz. en azından kimin ne oldugu belli olurdu
Elimde onlara gönderilmiş makale yoktu açıkcası.
Bir tanıdık kendisi farkında olmasa da böyle bir hadisenin kurbanı olmuş.
"
dönüş yapacaklar işte bekliyorum" demeye kalmadan ben "
çok beklersin" demiştim bile.
biraz öyle hocam bazı kişiler aynı makaleyi bir kaç kere satıyor editörlük işide o güne düştüyse işimiz zor
Aynen öyle.Öncesinde yazılmış çizilmiş istemiyorlar.
Sıfırdan yazıp, ekmeğine yağ sürüceksiniz bide bu heriflerin.