LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bundan 8-9 yıl öncesi litmus o zamanlar meşhurdu iyiydikte uğraşıyorduk aramızda iyiydi güzel anılarımız oldu

bende aynı durumdaydım ama memnunum sıkıntı yok sende sev nickini bence bol bol cheetos ye keyfini çıkar takma kafana
görünen o