Şimdi buradaki ticaret puanımı aktarmak isterim ve birde davetiyem var onuda geçirsem iyi olur buna ne derler
Davetiyeler büyük ihtimalle yanar aktarım yok bildiğim kadarıyla. Ticaret puanınızda aktarılır ama "önceki ticaret puanı" yada "eski ticaret puanı" sıfatıyla aktarılıyor olması lazım. Bildiğiniz manada şuanki haliyle görünmeyecek ticaret puanlarınız.