Bu yapması zor bir iş değil ama zaman isteyen bir iş. Şuana kadar işi verdiğinizi düşünüyorum eğer vermediyseniz bende talibim. Normalde ödemeyi iş sonu alırım ama bu işte yarısını işin başında talep ederim.