zulte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aştiden ANKARAY a bineceksiniz ve kızılayda ineceksiniz..burada iki seçenek var kızılaydan yürüyerek gideyim diyorsanız 25-30 dak yürürsünüz.ama yürümek istemiyorsanız kızılayda inince hiç ankaraydan dışarı çıkmadan metroya geçiş yapıp metroya binin 1 durak sonra sıhhıye de inersiniz buradanda 10 dakikada yürüyerek gidersiniz..

ayrıca bilgi vermek istedim;

rapor için ankaraya gelmenize gerek yok hastaneyi telefon ile arayıp raporu fax ile göndermelerini isteyip rica ederseniz gönderirler..
Teşekkür ederim dostum sanırım metro daha mantıklı gibi.

Ayrıca bilgine istinaden rapor çok öncenin raporu 19 yıl önceki raporu arşivden baktıracağım sıkıntısız inşallah