Merhaba arkadaşlar ilk olarak aramızda doktor veya hastane de görevli personel var mı bu herhangi bir hastane de olabilir?
Ben buraya nasıl gidebilirim otobüs ile Ankara'ya geldiğimde?
Hafta sonları açık mı? (c.tesi)
gidiş gayem arşiv de ki raporumu almak bulmak verirler mi?
aştiden ANKARAY a bineceksiniz ve kızılayda ineceksiniz..burada iki seçenek var kızılaydan yürüyerek gideyim diyorsanız 25-30 dak yürürsünüz.ama yürümek istemiyorsanız kızılayda inince hiç ankaraydan dışarı çıkmadan metroya geçiş yapıp metroya binin 1 durak sonra sıhhıye de inersiniz buradanda 10 dakikada yürüyerek gidersiniz..
ayrıca bilgi vermek istedim;
rapor için ankaraya gelmenize gerek yok hastaneyi telefon ile arayıp raporu fax ile göndermelerini isteyip rica ederseniz gönderirler..