Güzelhosting ile anlaşmıştınız, uymadı mı acaba noldu merak ettim
Kendileriyle çok iyi anlaştık adeta bir aile olduk. 6 Ay kadar bir çalışma yaptık fakat uzaktan çalışma çok uymadı diyebilirim. Tabiiki ofiste çalışmak çok daha iyi olacaktır. Kendileriyle çok güzel bir şekilde ayrıldık. Uzaktan çalışma konusunda uyum sağlayabileceğim farklı bir firma arayışına girdim diyebilirim.