SinneR38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son oluru nedir eğer hiç bir sıkıntısı yoksa yavaşlık söz konusu değilse daha önce dilim yandı o yüzden üstüne basa basa söylüyorum home tuşunda sorun çıkabiliyor titreşimde falan olabiliyor o yüzden son oluru gönderirseniz memnun olurum hayırlı satışlar.
Tek fiyat diye özellikle belirttim.
Tuşlarında vs. herhangi bir sorun yok.

Sizden önce yazan arkadaş için ayırtıldı, eğer iptal olursa size pm göndereceğim.

Teşekkürler.