hocam ben embed ile kullanıyorum üzerine yazdığım yazıların hepsi benim bir konuya ortalama 250 - 300 arası kelime girişi var sürekli anahtar kelime giriyorum hemde..
o halde ad..t site kurunca embed kodu ile koyduğunuz zaman ad..ut olmuyor sizin mantığınıza göre?
Telif hakkı ihlali yapıyorsunuz.. siteniz, bu şekli ile asla adsense onyalı bir site olmaz.