iyiki alamamaşsınız, çünkü alsaydınız çoktan banlanmıştınız..
telif hakları sizde olmayan web sayfalarında adsense kullanamazsınız.
hocam ben embed ile kullanıyorum üzerine yazdığım yazıların hepsi benim bir konuya ortalama 250 - 300 arası kelime girişi var sürekli anahtar kelime giriyorum hemde..