maviuan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah trafik canavarlarından korusun hepimizi.
Hocam bu arada senin önceki videolarda yolu güzelce görüyorduk ama bu son videoda yolu pek göremiyoruz, onun da ayarını yaparsan çok güzel olacak.
Bu son videoda rüzgardan kaymış evet hocam, diğerlerini ayarladım. Birkaç aparat siparişi verdim daha değişik açılardan da kayıt düşünüyorum