Konu
3.Sınıfa giden kardeşimin okuma sorunu.
11-05-2016, 12:16:04
#5
SemihDemir
constantine38 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Uzman bir pedagog a götürmeniz de fayda var.
LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Burada buldum hocam bir kişi, iletişime geçeceğim teşekkür ederim fikir için