Bende şunu anlamıyorum

Web siteniz oldu ki şikayet edildi. İnceleyenler dedi ki bu web sitesi aykırı hem hesap hem domain gitti kötü olmaz mı hocam onca emek
Dürüstce cevap vereyim emek vererek para kazanma kavramı artık çok zor.Zaman vur kaç zamanı Google de 1 siteden 1 yıl ekmek yersen ne ala hemen yeni siteye geçiş yapacaksın.Zaten Türkiye için adsense bitti biter 2 tıklamaya 10 kuruş veriyor.Yabancı sitelerde hala ekmek var ve millet zaten 1 yılda yabancı 1 siteden parayı buluyor.Kişisel olarak Google ye eklenmeyi bekleyen aynı tema ve db den oluşan 20 ile 30 arası yabancı sitem var.
Yani siz dostum diye hitap ettiniz diye size dostum diye hitap edeceğim.Dostum emek özgünlük kalite hikaye amaç para kazanmak dostum.
Varsayalım a dan z ye emek harcadın özgün bir site yaptın hadi benden de kıyak news kayıtlı olsun bir de o site sonuç manyak biri gelecek sahte tıklamadan güm başka bir manyak gelecek anti seo yapacak güm bitmedi başka bir manyak ise bot yazdırıyor siten için kategoriler de dahil a dan z ye kopyalamak için sormadan söyleyeyim yine güm.Bitti mi hayır önemli bir kelimede hemen arkanda yer alan site sahibi dalıyor sitene layer 3 4 ile açılışı yapıyor layer 7 ile kapanışı.Sonuç güm.Bunlar çok mu abartı hiç mi olmuyor sizce hocam.Bu saydıkları mı büyük ihtimal ile iş verip ekmek kazandırdıkların dost bilip selam verdiklerin yapacaklar acı ama gerçek...