Okuma konusunda bu kadar aceleci davranmayın.Otur ödev yap yerine daha zevkli geçecek şekilde yardımcı olarak ödevlerini yaptırın severek yapsın. Benim arkadaşım ilk okul 4'de heceliyordu şuan zehir gibi oldu (Okuduğu okulları yazmıyım sen anla yani)