Yapmış olduğunuz sözleşme olayda anladığım kadarıyla "İş Yeri Dışında Kurulan Sözleşme"dir.

Bu sözleşme yönetmeliğinde size sunulmuş olan cayma hakkı yasal olarak 14 gündür ve bu süre sözleşmede ki 3. kişinin mal ya da hizmeti teslim almasından itibaren başlamaktadır hocam.

Sizin burada yapmanız gereken ise; cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin cayma hakkı süresi dolmadan, yazılı olarak satıcı ya da hizmet sağlayıcıya iletmenizdir. Bu sözleşmede eğer varsa form aracılığıyla da olabilir yoksa ise dilekçe ile halledebilirsiniz.

Cayma hakkının kullanımına ilişkin ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Bu nedenle gönderimi taahhütlü postayla yapın ve gönderilmiş olan eklerin fotokopisini elinizde bulundurun.