hedwing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu foruma kaydolurken de sözleşme imzalıyorsunuz, bu forumu kullanmak da ücretsiz. Fuzuli bir yorum olmuş sizinkisi.

Hocam kullanmaya başladıktan sonra 14.güne kadar şirket adresine ulaşacak şekilde iadeli taahhütlü posta gönderebilirsiniz. Bu sayede şirket sözleşmeyi fesh ettiğinizden haberinin olmadığını iddia edemez.


şeklinde bir yazı işinizi görecektir. Yazının sonuna ıslak imza eklemeyi unutmayın.


Bu arada bir mahsuru yoksa site ismini pm alabilir miyim?
Hemen atıyorum.

tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tahhahütlü postayla yollamayı unutmayın. Yolladığınız sözleşmenin bir nüshası veya fotokopisi sizde kalsın.
KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site adresini konuya eklerseniz daha faydalı bir konu olur hocam.
Merhaba,

Öncelikle yanıtlarınız için teşekkür ederim. Site ismini henüz konuya eklemek istemem ama 15 gün sonra problem yaşarsa arkadaşlarım mutlaka eklerim buraya. Zaten yaşayacak gibi duruyorlar; internette benzer şikayetler gözlemledim.

Daha da garantiye alıp noterden ihtarname mi çekseler diye düşünmüyor değilim. Dertsiz başlarına dert aldılar.