kalite açısından aşağı yukarı hepsi aynı araçlardır belli bir segmentin üstü araçlar sonuçta bence araç alırken yıllık kaç km kullanılacağı önemlidir. 25.000 km civarında bir kullanım var ise dizel tercih edilmesi uygundur bu yüzden 1.6 dizel motor ve yakıt ekonomisi açısından qashqai tercih edilebilir. 2. el de üzmez kullanım açısından. 15.000 km civarı bir kullanım olacak ise tiguan mantıklıdır 1.4 araçtır vergi avantajı vardır benzinlinin bakımı uygundur, dizel motor sesi olmadığından konforludur ve Alman arabası olması benim için tercih sebebidir. 2. el olarak aldığından daha yüksek fiyata bile satma ihtimali oluyor.