yakupqqq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bedava birşey için sözleşme imzalayan kişi bence hak eder.
Bu foruma kaydolurken de sözleşme imzalıyorsunuz, bu forumu kullanmak da ücretsiz. Fuzuli bir yorum olmuş sizinkisi.

Hocam kullanmaya başladıktan sonra 14.güne kadar şirket adresine ulaşacak şekilde iadeli taahhütlü posta gönderebilirsiniz. Bu sayede şirket sözleşmeyi fesh ettiğinizden haberinin olmadığını iddia edemez.

Alıntı
x isimli web sitesi ve içeriğini kullanmaktan vazgeçtiğimi, bununla beraber sözleşmede yer alan fesih hakkımı kullanarak sözleşmeyi fesh ettiğimi tarafınıza bildiririm.
şeklinde bir yazı işinizi görecektir. Yazının sonuna ıslak imza eklemeyi unutmayın.


Bu arada bir mahsuru yoksa site ismini pm alabilir miyim?