Adamın evine Amerikan bilmem neyi geliyor.Sonra ailesiyle görüşüyor(İçerdeyken tabi bu)neyse adam dışarı çıkıyor suikast girişimi oluyor.Herhalde istedikleri gibi olmadıklarını düşünüyorum ben.Amerika ve Avrupa ise Mısırda idam kararı çıkan gazeteciler için ise bir şey yapmıyor.İlginç gelmedi mi size de