artık bu ülkede gazetecilik mesleğide yapılamadığına göre can dündar'ın yerinde olsam bu ülkeyi artık terkederdim,kaliteli bir gazeteciydi, olanağı vardır zaten, benim imkanım olsa şahsen üzülerekde olsa terkederdim biricik ülkemi..