Arkadaşlar kimsenin kimseyi kandırdığı yok.Yukarıda belirtdiğim gibi bilinmegen bir konu üzerine site kurdum.Sitenin hiç hit almak gibi bir durumu yok.Adsense hesabi video sitemde kullanicam.Bir kaç kere ben girmişimdir siteye.Bende F3rh4t arkadaş gibi blog kurdum bi sürü makale ekledim.3 kere başvuru yaptim başka bir sitem ile ama olmadı.Sitenin illaki dinamik bir site olmasına gerek yok.Normal bi tane statik bir site kurdum.İlk önce 2 inceleme mektubu yolladılar.Beklememi istediler.Hatta 2 gün bile sürmedi.Yalan söyleyecek bir durumumda yok ben Azerbeycandanım burada bizim bilinmegen bir konu üzerine site açtım bu kadar.